יום שלישי, 25 ביוני 2013

המסע שלי לסלוגן אותנטי

משום מה הרגשתי שאני לא יכולה להתקדם בתהליך המיתוג האישי שלי בלי סלוגן.
הסלוגן הוא התמצית של התמצית שמזוקקת עד לדבר הכי הכי....
אז איך מוצאים את מילות הקסם?
כמי שליוותה הרבה פרויקטים של  פיתוח תוכנה התחלתי לחשוב על כל הדרישות שלי מהסלוגן :
(מה אני רוצה שהסלוגן הזה יהיה)

  • שיהיה קצר, ברור ופשוט
  • שיתאים למגוון הנושאים שאני עוסקת בהם: לאימון אישי וגם לאימון מנהלים וגם לתחום האיכות
  • שיכלולל מילות מפתח שחשבות לי: מאמנת, דרך, שביל
  • שיתן תחושה של "אני כאן בשבילך"
  • שיתאים לנשים וגברים כאחד
  • שיביא לידי ביטוי את המשהו המיוחד שלי, ההתאמה האישית והמדויקת לכל אחד
  • שאני אוהב אותו...
המון דרישות ממשפט אחד קצר אז איך מתחילים?


לקח לי קצת  זמן אבל בסוף הבנתי שלבחור סלוגן זה תהליך שלוקח זמן, זה לא זבנג וגמרנו, וחשוב לתת לעצמך את הזמן עד שמגיעים לניסוח שיושב טוב. דבר נוסף שלמדתי על בשרי הוא שכשנמצאים בתהליך כזה כדאי להיות מצוידים כל הזמן במשהו לכתוב עליו (אני עדיין מתחברת למחברת ועט) ולרשום את הרעיונות שעולים תוך כדי. זה לא יאמן איך בכל מיני מקומות הזויים או אפילו באמצע הלילה צצים הרעיונות הכי טובים! 


התחלתי לקרוא מאמרים בנושא של מומחים בכתיבה שיווקית אבל לא השתמשתי מיד בכלים המובנים שמצאתי, נתתי לדברים לרחף לי אי שם במעמקי התודעה (רק אחרי שהגעתי לסלוגן שלי בדקתי אם הוא עונה על בל החוקים של המומחים)

הסתכלתי על סלוגנים של אנשי מקצוע בתחומים דומים (וכמעט שהעתקתי ממישהי את הסלוגן שלה) וראיתי מה הסגנון שאני מתחברת אליו.

וכל הזמן הזה כתבתי מילים ומשפטים שצצו במוחי עד שהגעתי (באישון לילה) לסלוגן שאני מאד אוהבת:

רבקה צדוק - חיבור למהות הפנימית!

מה אתם אומרים, עונה על כל הדרישות?



2 תגובות:

  1. האמת? אחלה. אם עלית על הנוסחה המנצחת, אולי תוכלי לעזור לי... אני מנסה את כוחי בתחרות הזאת: http://www.mizrahi-tefahot-ovrim.co.il/
    כרגע בלי יותר מדי הצלחה
    (אגב, הרעיונות הכי טובים שלי תמיד באים במקלחת)

    השבמחק
    תשובות
    1. אשמח לעזור, זה הרבה יותר קל לעשות את זה כבור מישהו אחר מאשר עבור עצמך וכבר יצא לי לעזור לחברה למצוא את הסלוגן שבדיוק התאים לה והיא ישר הרגישה מחוברת אליו

      מחק