הנה שאלה שאני שואלת את עצמי מידי פעם, והתשובות, איך לאמר מפתיעות.
"אז למה באמת אני עושה את זה?"
והדגש על "באמת",
כי לפעמים נדמה שאנחנו עושים מעשה מתוך איזה אידאל או אלטרואיזם לשמו, אבל אם מסתכלים עמוק פנימה (וזה לא פשוט בכלל) מגלים דברים נוספים. לא שזה חלילה מוריד מהערך של המעשה עצמו - זו רק התבוננות נוספת מדויקת יותר.
כי בסופו של דבר אנחנו פועלים ממניעים אישיים.
וזה מה ששאלתי את עצמי כשהתחלתי לשווק את סדנת "הסוד שבקול" של אירית אלון.
הרעיון להביא את אירית אלון לצפון, צץ במוחי אחרי שעברתי חוויה מדהימה בסדנת המבוא. מסוג הדברים שצריך להרגיש וקשה לתאר. אחרי תהליך מאוד משמעותי בקורס הארוך יותר (7 מפגשים) הרגשתי שאני חייבת, אבל פשוט חייבת ללחלוק את החוויה הזו עם עוד נשים בצפון.
כי אני בטוחה שיש כאן נשים נוספות שרוצות לשפר את יכולות הביטוי הקולי שלהן ולא יודעות איך.
והן לא משוגעות כמוני לסוע בשביל זה עד כפר סבא.
וגם אירית רצתה בכך, רצתה להביא את הבשורה שלה לכמה שיותר נשים. במיוחד בצפון.
אז הוצאתי את האמרגנית שבי ודאגתי לעשות את החיבורים המתאימים ועכשיו אני עסוקה בלספר את זה לכל העולם, מספרת לכם, ולכל מי שרוצה לשמוע.
אבל כשהסתכלתי עוד קצת פנימה הבנתי שיש עוד משהו, משהו שהוא לגמרי אישי שלי. שמניע אותי בעשיה הזו.
אני הרי יודעת שלשווק סדנא זה לא מאמץ של דקה וחצי - זה דורש תיכנון ועקביות והשקעה, ואני הרי עסקית במהותי אז מה הקטע? למה שאני אשקיע ממיטב זמני ומרצי לעשות זאת כמעט בחינם?
ואז הבנתי ,
הבנתי שיש לי פה אתגר אישי,
אתגר אישי שמלווה אותי לאורך כל חיי המקצועיים:
האתגר הוא "לפצח" את שיטת השיווק שמתאימה לסדנא כזו בצפון,
להבין בדיוק איך עושים את זה מה ,המהלכים שעובדים מה המהלכים שפחות ואיך גורמים ל-30 נשים לעזוב את עיסוקיהן הרגילים ביום חמישי בערב, להשקיע מכספן ומזמנן ולהגיע לסדנא.
וזה לגמרי חלק מהד.נ.א. שלי,
לקחת נושא מורכב שנראה כאוטי ולייצר ממנו תהליך מובנה שניתן לחזור עליו.
אני עוד לא יודעת מה הולכת להיות התוצאה הסופית, אבל אני מבטיחה בהחלט לשתף בתוצאות ובתובנות - שמרו על קשר!
"אז למה באמת אני עושה את זה?"
והדגש על "באמת",
כי לפעמים נדמה שאנחנו עושים מעשה מתוך איזה אידאל או אלטרואיזם לשמו, אבל אם מסתכלים עמוק פנימה (וזה לא פשוט בכלל) מגלים דברים נוספים. לא שזה חלילה מוריד מהערך של המעשה עצמו - זו רק התבוננות נוספת מדויקת יותר.
כי בסופו של דבר אנחנו פועלים ממניעים אישיים.
וזה מה ששאלתי את עצמי כשהתחלתי לשווק את סדנת "הסוד שבקול" של אירית אלון.
הרעיון להביא את אירית אלון לצפון, צץ במוחי אחרי שעברתי חוויה מדהימה בסדנת המבוא. מסוג הדברים שצריך להרגיש וקשה לתאר. אחרי תהליך מאוד משמעותי בקורס הארוך יותר (7 מפגשים) הרגשתי שאני חייבת, אבל פשוט חייבת ללחלוק את החוויה הזו עם עוד נשים בצפון.
כי אני בטוחה שיש כאן נשים נוספות שרוצות לשפר את יכולות הביטוי הקולי שלהן ולא יודעות איך.
והן לא משוגעות כמוני לסוע בשביל זה עד כפר סבא.
וגם אירית רצתה בכך, רצתה להביא את הבשורה שלה לכמה שיותר נשים. במיוחד בצפון.
אז הוצאתי את האמרגנית שבי ודאגתי לעשות את החיבורים המתאימים ועכשיו אני עסוקה בלספר את זה לכל העולם, מספרת לכם, ולכל מי שרוצה לשמוע.
אבל כשהסתכלתי עוד קצת פנימה הבנתי שיש עוד משהו, משהו שהוא לגמרי אישי שלי. שמניע אותי בעשיה הזו.
אני הרי יודעת שלשווק סדנא זה לא מאמץ של דקה וחצי - זה דורש תיכנון ועקביות והשקעה, ואני הרי עסקית במהותי אז מה הקטע? למה שאני אשקיע ממיטב זמני ומרצי לעשות זאת כמעט בחינם?
ואז הבנתי ,הבנתי שיש לי פה אתגר אישי,
אתגר אישי שמלווה אותי לאורך כל חיי המקצועיים:
האתגר הוא "לפצח" את שיטת השיווק שמתאימה לסדנא כזו בצפון,
להבין בדיוק איך עושים את זה מה ,המהלכים שעובדים מה המהלכים שפחות ואיך גורמים ל-30 נשים לעזוב את עיסוקיהן הרגילים ביום חמישי בערב, להשקיע מכספן ומזמנן ולהגיע לסדנא.
וזה לגמרי חלק מהד.נ.א. שלי,
לקחת נושא מורכב שנראה כאוטי ולייצר ממנו תהליך מובנה שניתן לחזור עליו.
אני עוד לא יודעת מה הולכת להיות התוצאה הסופית, אבל אני מבטיחה בהחלט לשתף בתוצאות ובתובנות - שמרו על קשר!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה